onsdag den 11. april 2012

Stresssssssss

Meget kort:

Mandag: Tog ind til byen.

Tirsdag: Cosmo practice og spillede så volleyball i parken med en hel masse. Tog så ud og spise med dem alle til sidst.
Onsdag: Ryddede simpelthen alt op på vores værelse, sådan vi kunne få styr på alting.
Torsdag: Ethan, Caleb, Teddy, Isabella, Kelsey og jeg tog til Zaxbys og spiste, mødtes op med en masse andre, og tog så til åbent hus på tech skolen.
Fredag: Andrea tog med os hjem, vi tog ind til byen. Bagefter tog vi hjem og havde bonfire, hvor noget af Phillips familie kom, Andrea, Caleb og Teddy. Hotdogs og smores!
Lørdag: tog vi til Huntsville og shoppede smykker, sko osv for prom. Om aftenen lavede Phillip igen bål.

Søndag: Isabella og jeg tog med Deana op på restaurenten et par timer. Det var lang tid siden vi havde set dem alle, så det var skønt. Bagefter tog vi til påsketamtam i Higdon, hos Deanas familie.
Mandag: Tog til byen. Sidste indkøb til cruiset!
I går (tirsdag): tog til sidste cosmopractice før vores konkurrence. Ellers pakkede vi om aftenen.
I dag skulle vi så have været til youthgroup, hvor vi ville have snakket sidste detaljer med prom. Men hende vi skulle kører med dukkede aldrig op, og hun havde åbenbart haft noget i stykker med sin mobil, så ja, vi endte med at pakke videre.

I morgen kommer Callie og øver promhår på os. Fredag tjekker vi tidligt ud af skole, og tager hen og dekorere for prom, alle os juniorer. Til aften skal vi til en singing. og så går det ellers løs med prom lørdag, og så New Orleans søndag, og MEXICO mandag!

Ja har en meget, meget stresset uge! Haha. Men det er jo fint nok at der sker lidt :-)
Derfor har jeg også valgt at skrive et opslag som dette, sådan i bare kan se hvad der er sket kort, og så må i få et ordentligt opslag når jeg kommer hjem.
Vil smutte i seng. Godnat!

2 kommentarer:

  1. Hej Nanna. Jeg har nu læst hele din blog igennem og det har været hyggeligt at få et indblik i en anderledes hverdag.

    Jeg går, sammen med mine forældre, og flirter lidt med tanken, om et år på high school. Jeg er bare meget nervøs for mit engelsk. (Hvis)jeg skal afsted efter sommerferien 2013. Nu går jeg i ottende klasse. Jeg har et fint niveau i skolen, men tror du jeg kunne finde mig til rette, selvom jeg på nuværende tidspunkt "kun" får 7 i engelsk?

    Knus.

    SvarSlet
  2. Hej Laura.
    Undskyld jeg ikke har svaret før nu, men har simpelthen så travlt her i den sidste tid!
    Er glad for du kan bruge den til noget, selvom jeg her på det sidste har været dårligt til at opdatere, der skal nok snart kommet noget nyt. Tiden flyver bare virkelig her til sidst!
    Kan kun sige en ting: GØR DET!! Det er alt for fedt, og jeg fortryder ikke et sekundt at jeg tog afsted. Du skal slet ikke være nervøs for det med dit engelsk OVERHOVEDET. Jeg var ikke selv 12-tals elev i engelsk. Det behøver du overhovedet ikke at være! Du kommer jo over for at lære. Så længe du er nogenlunde. og kan så fortælle dig, at min værtssøs som er fra Colombia, nærmest ikke kunne et ord engelsk da hun kom! Der gik ikke en måned før hun snakkede løs! Så du skal overhovedet ikke være nervøs. Du er meget velkommen til at adde mig på facebook også (Nanna Nybro Hansen), hvis du har flere spørgsmål. Besvarer meget gerne!
    Knus og kram herfra :-)

    SvarSlet